Vragen

Maaltijden

Kan iedereen maaltijden bestellen?

Ja, iedereen kan bij ons maaltijden bestellen. Soms komt het er gewoon niet van; drukke dag, te laat thuis, of u bent niet in staat zelf te koken. Voor die momenten zijn er de maaltijden van Food Connect.

Hoe geef ik mijn persoonlijke wensen zoals bijvoorbeeld een dieet door?

U kunt uw persoonlijke wensen voor de Vers op maat-maaltijden zoals een dieet, portiegrootte of andere wensen doorgeven via onze consumentenlijn 0 888 – 10 10 10, klantenservice@uwmaaltijd.nl

Wat is het verschil tussen Vers op maat en Vriesvers menu?

Vriesvers-maaltijden zijn langer houdbaar dan de Vers op maat-maaltijden. Ze worden – net als de Vers op maatmaaltijden – traditioneel bereid, maar daarna direct diepgevroren. Daardoor kunt u ze langere tijd in de vriezer bewaren.

Moet ik elke week maaltijden bestellen?

Nee u hoeft niet wekelijks te bestellen.

Wat kost een maaltijd eigenlijk?

U kunt al maaltijden bestellen vanaf € 7,99 een overzicht van onze prijzen vindt u bij assortiment & prijs.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dit kan telefonisch of via onze webshop maar ook via email of menulijst.

Kan ik ook tijdelijk gebruik maken van het eten van Food Connect?

Het is mogelijk om tijdelijk gebruik te maken van de maaltijdservice.

Hoe kan ik betalen?

Wij werken met een automatische incasso. Hierbij machtigt u ons om het door u bestede bedrag van uw rekening af te schrijven.

Kan ik mijn bestelling nog afzeggen?

Dat kan. U kunt tot 4 werkdagen voor bezorging uw bestelling kosteloos afzeggen.

Eetwaaier

Wat is een eetwaaier en hoe werkt het?

De eetwaaier is speciaal voor u ontwikkeld om u te helpen met het maken van gezonde en bewuste keuzes. De koks van Food Connect koken graag lekker én gezond en helpen u graag bij het maken van een verantwoorde keuze als het om uw maaltijden gaat. De maaltijden zijn in te delen in drie categorieën:
• Smakelijk Gezond
• Gewoon Goed
• Lekker Genieten
Wilt u inzicht in de drie categorieën op uw menukaart? Neem dan contact op met Food Connect via 0 888 – 10 10 10

Bewaren & verwarmen

Ik heb geen magnetron?

Wij verkopen of verhuren eenvoudige magnetrons. Voor meer informatie kunt contact opnemen met de klantenservice.

Hoe moet ik mijn maaltijden bewaren?

Wij adviseren de Vers op maat maaltijden te bewaren in een koelkast met een temperatuur lager dan 7 graden. De Vriesverse maaltijden kunt u bewaren in de vriezer met een temperatuur lager dan -18.

Hoelang kunnen de maaltijden bewaard worden?

De maaltijd is ten minste houdbaar tot de aangegeven datum op het etiket.

Wanneer worden mijn maaltijden bezorgd?

De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van de plaats waar u woont. U krijgt bij uw eerste bestelling van onze klantenservice te horen wat uw vaste bezorg dag/tijd wordt.

Thuisbezorgd

Wat moet ik doen als ik onverwacht niet thuis ben?

Neem contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.

Wanneer worden mijn maaltijden bezorgd?

De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van de plaats waar u woont. U krijgt bij uw eerste bestelling van onze klantenservice te horen wat uw vaste bezorg dag/tijd wordt.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bijdrage in de bezorgkosten is € 2,99 per bezorging. De minimale afname is vier maaltijden per bezorging.